Број: 1913
Датум: 30.04.2024.
Јавно комунално – стамбено предузеће „Зајечар“ Зајечар
Николе Пашића 68, 19000 Зајечар
упућује
ЈАВНИ ПОЗИВ
ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ
Назив наручиоца: Јавно комунално-стамбено предузеће „Зајечар“ Зајечар
Адреса наручиоца: Николе Пашића 68, 19000 Зајечар
Предмет продаје:
Отпадни котлови са пратећом опремом и резервоари за воду.
Индексни број отпада према каталогу отпада 17 04 05 – гвожђе и челик.
-
Отпадни топловодни котао „Топлинг грејање“ ТК 2500, модел ППКТ-25.
Локација: Котларница ЈКСП „Зајечар“ Зајечар, Колубарска бб, 19000 Зајечар.
Процењена количина: Око 4.000 кг.
Котао је потребно раставити, исећи и преузети као отпадно гвожђе и челик.
-
Отпадни топловодни котао „Топлинг грејање“ ТК 2500, модел ТПРТ-25.
Локација: Котларница ЈКСП „Зајечар“ Зајечар, Колубарска бб, 19000 Зајечар.
Процењена количина: Око 4.000 кг.
Котао је потребно раставити, исећи и преузети као отпадно гвожђе и челик.
-
Отпадни топловодни котао МИП-ТИМО 500т са гориоником Weishaupt са пратећом опремом. У пратећу опрему спадају командни орман за котао и експанзиони суд 80 л.
Локација: ЈКСП „Зајечар“ Зајечар, Генерала Гамбете бб, 19000 Зајечар.
Процењена количина: Око 1.250 кг.
Котао је исечен и ускладиштен на горе поменутој адреси. Преузима се као отпадно гвожђе и челик.
-
Отпадни топловодни котао на лож уље са гориоником и командним орманом, 2 комада.
Локација: Котларница ЈКСП „Зајечар“ Зајечар, Генерала Гамбете 44, 19000 Зајечар.
Процењена количина: Око 3.000 кг.
Котлове је потребно раставити, исећи и преузети као отпадно гвожђе и челик.
-
Отпадни резервоар за воду 50т, 2 комада.
Локација: Подстаница ЈКСП „Зајечар“ Зајечар, Железничка 2, 19000 Зајечар.
Процењена количина: Око 6.000 кг.
Резервоаре је потребно раставити, исећи и преузети као отпадно гвожђе и челик.
Утврђивање количине преузетог отпада и израда документације о кретању отпада:
Укупна количина-тежина преузетог отпада утврђује се мерењем на баждареној колској ваги на територији Града Зајечара о трошку изабраног понуђача уз присуство представника Наручиоца.
Изабрани понуђач дужан је да припреми потребну документацију о кретању отпада.
Услови за учешће у продаји:
1) Право учешћа у продаји имају привредни субјекти који поседују важећу Дозволу надлежног министарства за управљање отпадом (сакупљање и транспорт) која се односи на индексни број отпада 17 04 05 – гвожђе и челик.
2) Право учешћа у продаји имају привредни субјекти који су уз понуду доставили Потврду, потписану од стране представника наручиоца, да је извршен преглед-увид, на лицу места, у обим и начин радова које је потребно извести.
Услови за обилазак локација и преглед-увид у обим и начин радова пре достављања понуде:
Сви заинтересовани понуђачи дужни су да се, пре достављања понуде, на лицу места упознају са обимом и начином радова које је потребно извести како би се котлови и резервоари раставили, исекли и преузели као отпадно гвожђе.
Обилазак локација је могуће извршити у периоду од 07.05.2024. до 10.05.2024. године, од 8 до 14 часова.
Како би понуђач могао да изврши обилазак локација дужан је да, један дан раније, на e-mail javnenabavke@jkspzajecar.rs, достави следеће податке:
1) Назив предузећа и адресу седишта;
2) Име, презиме, број личне карте и контакт телефон лица које ће извршити обилазак локација;
3) Датум и време од – до када ће извршити обилазак локација.
Рок извођења радова:
1) Рок за растављање, сечење и преузимање отпадних котлова и резервоара, не може бити дужи од 10 дана од дана закључења уговора.
Обавезе изабраног понуђача:
Изабрани понуђач је дужан да се придржава одредби Закона о управљању отпадом.
Приликом извођења радова, растављања, сечења и преузимања отпадних котлова и резервоара, изабрани понуђач је дужан да се придржава мера противпожарне заштите и мера за безбедност и здравље на раду.
Изабрани понуђач сноси сву одговорност током извођења радова и дужан је да надокнади сву причињену штету Наручиоцу или трећем лицу због несавесног извођења радова.
Средство обезбеђења:
На име гаранције за испуњење уговорних обавеза, изабрани понуђач, прилоком закључења уговора, предаје Наручиоцу бланко сопствену меницу са захтевом за регистрацију менице овереним од стране пословне банке, која мора бити евидентирана у Регистру меница и овлашћења Народне банке Србије. Меница мора бити оверена печатом и потписана од стране лица овлашћеног за заступање, а уз исту мора бити достављено попуњено и оверено менично овлашћење – писмо. Уз меницу мора бити достављена копија картона депонованих потписа који је издат од стране пословне банке коју изабрани понуђач наводи у меничном овлашћењу – писму и фотокопија ОП обрасца (обрасца са наведеним лицима за заступање изабраног понуђача).
Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:
– Понуде се подносе непосредно на писарници или путем поште у затвореној коверти на адреси ЈКСП „Зајечар“ Зајечар, ул.Николе Пашића 68, 19000 Зајечар, са назнаком: ,,Понуда за откуп отпадних котлова са пратећом опремом и резервоара за воду“.
Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране Наручиоца до 10.05.2024. године, до 14:30 часова.
Критеријум, елементи критеријума за избор најповољније понуде:
Врста критеријума је највећа понуђена цена по јединици мере.
Резервни критеријум:
У случају исте понуђене цене као најповољнија биће изабрана понуда оног понуђача који је понуди краћи рок плаћања.
Уколико ни након примене горе наведеног резервног критеријума није могуће донети одлуку о додели уговора, наручилац ће уговор доделити понуђачу који буде извучен путем жреба. Наручилац ће писмено обавестити све понуђаче који су поднели понуде о датуму када ће се одржати извлачење путем жреба. Жребом ће бити обухваћене само оне понуде које имају једнаку највећу понуђену цену и исти рок плаћања. Извлачење путем жреба наручилац ће извршити јавно и то тако што ће називе понуђача исписати на одвојеним папирима, који су исте величине и боје, те ће све те папире ставити у кутију одакле ће извући само један папир. Понуђачу чији назив буде на извученом папиру ће бити додељен уговор.
Начин плаћања:
Изабрани понуђач је дужан да изврши уплату у року који не може бити дужи од 10 дана од датума промета – преузимања предмета продаје и издавања рачуна од стране Наручиоца на текући рачун назначен на рачуну.
Рок за доношење одлуке о избору најповољније понуде:
Наручилац ће донети одлуку о избору најповољније понуде у року од 10 дана од истека рока за подношење понуда.
Обавештење о избору најповољније понуде биће достављено свим понуђачима путем електронске поште.
Обавезни делови понуде:
Понуђач је дужан да у својој понуди достави следећу документацију:
1) Попуњен Образац понуде (налази се у прилогу јавног позива – прилог 1);
2) Потврду потписану од стране представника наручиоца да је извршен увид, на лицу места, у обим и начин радова које је потребно извести (налази се у прилогу јавног позива – прилог 2);
Лице или служба за контакт:
Дејан Васиљевић
тел: 019 425 305
e-mail javnenabavke@jkspzajecar.rs
Ненад Марковић
тел: 062 88 46 633
Лице задужено за спровођење заинтересованих понуђача за обилазак локација пре достављања понуде.
(Прилог 1)
ОБРАЗАЦ ПОНУДЕ
Понуда бр.____________________ од ________________ за откуп отпадних котлова са пратећом опремом и резервоара за воду.
Назив понуђача: |
|
Адреса понуђача: |
|
Матични број понуђача: |
|
Порески идентификациони број понуђача (ПИБ): |
|
Име особе за контакт: |
|
Електронска адреса понуђача (e–mail): |
|
Телефон: |
|
Телефакс: |
|
Број рачуна понуђача и назив банке: |
|
Лице овлашћено за потписивање уговора |
Опис – предмет |
Јединица мере |
Цена по јединици мере без ПДВ-а |
Цена по јединици мере са ПДВ-ом |
Откуп отпадних котлова са пратећом опремом и резервоара за воду |
кг |
1. Рок плаћања _________________________________________ (не може бити дужи од 10 дана од датума промета – преузимања предмета продаје и издавања рачуна од стране Наручиоца).
2. Рок за растављање, сечење и преузимање отпадних котлова и резервоара је ______________________ дана од дана закључења уговора (не може бити дужи од 10 дана од дана закључења уговора).
3. Напомена ________________________________________________________
___________________________________________________________________
ИЗЈАВА О ИНТЕГРИТЕТУ
Под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђујем да сам понуду у овом поступку продаје отпадних котлова са пратећом опремом и резервоара за воду поднео независно, без договора са другим понуђачима или заинтересованим лицима и да гарантујем за тачност података у понуди.
ЗАВРШНА ИЗЈАВА
Изјављујем да сам упознат са садржином Јавног позива за подношење понуде за продају отпадних котлова са пратећом опремом и резервоара за воду и
са условима наведеним у Јавном позиву са којима се у потпуности слажем.
Датум: _______________
___________________
Име и презиме овлашћеног лица
М.П. __________________
Потпис овлашћеног лица
(Прилог 2)
Потврда о извршеном прегледу-увиду, на лицу места, у обим и начин радова које је потребно извести
Наручилац Јавно комунално – стамбено предузеће „Зајечар“ Зајечар издаје:
П О Т В Р Д У
Којом потврђује да је понуђач __________________________________________ извршио преглед-увид, на лицу места, у обим и начин радова које је потребно извести како би се отпадни котлови и резервоари раставили, исекли и преузели као отпадно гвожђе и челик.
Преглед је извршен на следећим локацијама:
1) Котларница ЈКСП „Зајечар“ Зајечар, Колубарска бб, 19000 Зајечар;
2) Котларница ЈКСП „Зајечар“ Зајечар, Генерала Гамбете 44, 19000 Зајечар;
3) Подстаница ЈКСП „Зајечар“ Зајечар, Железничка 2, 19000 Зајечар.
Потврда се издаје ради учешћа у поступку продаје отпадних котлова са пратећом опремом и резервоара за воду.
У Зајечару, дана ________________ године.
_____________________ ___________________
Име и презиме представника понуђача Име и презиме представника наручиоца
_____________________ _____________________
Потпис представника понуђача Потпис представника наручиоца